>Usein kysytyt kysymykset

International orders

  • I want to order products to the Åland Islands / outside Finland, is this possible?

    This is possible; contact our customer service via email to order: asiakaspalvelu@jimms.fi

  • Help - I don’t understand Finnish! Can you help me in other languages?

    Certainly! Contact our customer service via email or phone for assistance in English/Swedish ( asiakaspalvelu@jimms.fi or tel. +358 2 970 70 700 )

Tilaukset

  • Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta. Missä vika?

    Mikäli käytössäsi on ilmainen sähköpostiosoite (hotmail/jippii/luukku/suomi24), tilausvahvistus ja muut meiltä tulleet sähköpostiviestit ovat voineet eksyä roskapostin joukkoon. Mikäli viestiä roskapostin joukosta löydy, tarkista tilanne asiakaspalvelustamme!

  • Haluan muokata tilaustani jälkikäteen, onnistuuko?

    Mikäli tilausta ei ole lähetetty, sitä voi vielä muokata. Tilauksia voi muokata käyttäjätilin hallinnasta mikäli tilausta tehdessä olette olleet kirjautuneena sivustollemme ja tilaus ei ole ennakkomaksettu. Muissa tapauksissa tilauksen muokkaus onnistuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Mitä tarkoittavat toimitusaika-arviot "ei vahvistettu" ja "tulossa"?

    "Ei vahvistettu" toimitusaika-arvoa merkitsee sitä, että tuote on loppu toimittajalta tai toimittaja ei välitä meillä sähköisesti varastosaldojaan emmekä muuten pysty antamaan arviota toimitusajasta. Mikäli tuotteella on kiire, näiden kohdalla kannattaa valita toinen tuote. "Tulossa" toimitusaika-arvio merkitsee, että olemme tilanneet tuotetta toimittajalta, mutta emme pysty ilmoittamaan näille tarkempaa toimitusaika-arviota.

  • Tilasin tuotteen eikä sitä ole kuulunut toimitusaika-arvion puitteissa, mikä neuvoksi?

    Mikäli tilausta ei kuulu toimitusaika-arvion puitteissa, jokin on luultavasti mennyt vikaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi!

  • Sain viestin, jonka mukaan tuotetta ei ole Jimmsin varastossa, viivästyykö toimitus – onko syytä huoleen?

    Asiakkaalle lähetetään aina automaattinen viesti, kun tuotetta ei löydy suoraan hyllystämme. Mikäli tuotteen toimitusaika-arvio on muu kuin "ei vahvistettu" tai "tulossa", ei ole syytä huoleen!

  • Tilasin varastosta löytyvän tuotteen eilen, mutta sitä ei ole vielä lähetetty, missä vika?

    Varastotuotteiden toimitusaika-arvio on 1-4 työpäivää tilauksesta, lähettämön ruuhkatilanteesta riippuen. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

  • Voiko tilauksestani puuttuvat tuotteet jälkitoimittaa?

    Kyllä voi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asian tiimoilta! Huomioi kuitenkin, että Nettiluotto/Payport-tilauksia ei voida jälkitoimittaa!

  • Sain Matkahuollolta kaksi seurantakoodia, mutta toinen ei toimi. Pitääkö huolestua?

    Ei syytä huoleen! Matkahuolto ei jostain syystä rekisteröi monipakettilähetysten molempia kolleja järjestelmäänsä. Molemmat paketit ovat kuitenkin matkalla. Varmistakaa kuitenkin noudettaessa, että saatte kaikki nimissänne olevat paketit!

  • Voiko valmiita konepaketteja muuttaa?

    Kyllä voi, teemme myös custom-paketteja. Laita tarjouspyyntö haluttujen muutosten kera sähköpostiin asiakaspalvelu@jimms.fi

  • Voinko noutaa tilaukseni Helsingin/Tampereen myymälästä?

    Ei valitettavasti onnistu, sillä meillä ei ole Turun liikkeen lisäksi muuta myymälää. Helsingin ja Tampereen myymälät suljettiin kesällä 2011.

Maksaminen

  • En pysty valitsemaan osamaksua, missä vika?

    Rekisteröityneet ja sisään kirjautuneet asiakkaamme voivat valita maksuvaihtoehdoksi osamaksun (Klarna). Mikäli tunnusta ei ole, rekisteröitykää ennen tilauksen tekemistä! Voit luoda tunnuksen tästä.

  • Voinko tilata tuotteita laskulla?

    Yksityishenkilöt eivät valitettavasti voi ostaa tuotteita laskulla. Yritykset voivat tehdä yritysmyynnin kanssa laskutussopimuksen ottamalla yhteyttä yritysmyynti@jimms.fi

Ongelmatilanteet

  • Tuotteeni on rikki tai se on lakannut toimimasta takuuajan sisällä, mitä teen?

    Täytä RMA-lomake tästä. Takuuosastomme ottaa yhteyttä lisätoimintaohjeiden kanssa.

  • Tarvitsen teknistä tukea, mitä teen?

    Takuutuotteiden ja tietokoneiden ulkopuolisissa asioissa neuvoo tekninen asiakaspalvelu ma - pe 10.00 - 16.00 numerossa 0600 303030 (1,51/min + mpm)

  • Apua! En löytänyt vastausta kysymykseeni, mitä teen?

    Ei hätää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse!

Sponsorointi

  • Voiko Jimm’s sponssata pelitiimiämme?

    Pyyntöjä pelitiimien sponsoroimiseen eri tahoilta tulee viikottain. Jimm’s valitsee sponsoroitavat kohteet neljä kertaa vuodessa (helmi-, touko-, elo-, ja marraskuussa). Valittavien kohteiden tulee tuoda Jimms:ille näkyvyyttä ja tämän vuoksi hakemuksen tulee olla hyvin perusteltu. Pyrimme vastaamaan valituille sponsorointikohteille kahden viikon kuluessa päätöskokouksesta. Hakemuksen sponsorointiin voit tehdä sähköisellä web-kaavakkeella tästä.

  • Meillä on lanit ensi viikonloppuna, voiko Jimm’s lainata meille laitteita lanien järjestämiseen?

    Valitettavasti tällä aikataululla emme voi lähteä mukaan. Mahdollisesta yhteistyöstä päätetään neljä kertaa vuodessa (helmi-, touko-, elo-, ja marraskuussa). Hakemuksen yhteistyöhön voit tehdä sähköisellä web-kaavakkeella tästä.