Asiakasedut rekisteröityneille asiakkaille


Kaikki nettikaupat tarjoavat asiakkailleen rekisteröitymisvaihtoehtoa, mutta onko siitä oikeasti hyötyä? Meillä on! Sivuiltamme löytyy useita hyödyllisiä ominaisuuksia, jotka ovat tarjolla vain rekisteröityneille asiakkaillemme.
Keräsimme kaikki nämä ominaisuudet nyt yhteen, joko sinä olet tutustunut kaikkiin?


  • Chat

    Chat otettiin käyttöön vuonna 2016, kun asiakaspalvelumme siirtyi 24/7 aukioloon. Tämän jälkeen chat onkin nopeasti kohonnut suosituimmaksi kontaktikanavaksi. Chatin kautta pystyt hoitamaan asiasi nopeasti, ja esimerkiksi linkkien jakaminen onnistuu. Asiakaspalvelija näkee tarvittaessa myös ostoskorisi, jos haluat varmistaa ovatko kaikki valitsemasi tuotteet yhteensopivia. Aiempi keskusteluhistoria jää myös näkyviin, joten pystyt helposti palaamaan keskusteluun myös jälkikäteen.

  • Tilaushistoria

    Monille meistä on kertynyt kotiin paljon komponentteja ja oheislaitteita, ja paperiset kuitit katoavat helposti. Tekemällä tilauksesi kirjautuneena, tilaushistoriasi jää talteen ja pystyt selaamaan ostoksia vaikka vuosia taaksepäin. Tämä helpottaa myös mahdollisissa takuutapauksissa, kun kaikki ostotositteet löytyvät aikajärjestyksessä yhdestä paikasta.

  • Pikatoimitus

    Iskikö akuutti tarve komponentille tai tarvikkeelle, ja ostos pitäisi saada perille mieluiten eilen? Rekisteröityneiden asiakkaidemme käytössä on tilauskohtainen Pikatoimitus-painike, jota painamalla saat nostettua tilauksesi mahdollisen käsittelyjonon kärkeen. Huomioithan, että toimintoa voi käyttää vain varastossa oleville tuotteille! Tukkureilta tilattavien tuotteiden toimitusaikaan tällä ei valitettavasti pysty vaikuttamaan. Myöskään palveluiden (esim. tietokoneen kokoonpano ja testaus) toimitusaikaa ei ole mahdollista nopeuttaa tällä tavoin.

    Pikatoimitus-painike on ollut testikäytössä jo jonkin aikaa, ja nyt onkin aika nostaa se virallisesti julki. Pikatoimituksesta veloitetaan sesonkiaikana nimellinen korvaus.

  • Tuotearvostelun kirjoittaminen

    Olet varmasti huomannut tuotesivuillamme olevat leivänpaahtimet? Niiden historia juontuu vanhaan Jimm’sin sloganiin “Your toaster will never be the same” ja nykyisin paahtimia käytetäänkin tuotearvostelujen indikaattorina. Kirjautuneena asiakkaana pääset kirjoittamaan tilaamistasi tuotteista arvosteluita, jotka hyödyttävät muitakin asiakkaita. Samoin pääset itse hyötymään muiden kirjoittamista tuotearvosteluista.

    Haluamme jatkossa erityisesti palkita asiakkaitamme arvostelujen kirjoittamisesta! Aloitammekin nyt kuukausittaiset arvonnat, joissa tuotearvostelujen jättäneiden kesken arvotaan tuotepalkintoja.

  • Tilauksen statuksen seuranta

    Käytämme järjestelmässämme erilaisia seurantatiloja kuvaamaan tilauksen etenemistä. Lisäksi jokaiselle tuoteriville on myös oma statuksensa, eli tiedät hyvinkin tarkasti mitä tilauksellesi kuuluu.
    Jos tilauksesi odottaa tuotetta saapuvaksi varastollemme, se on tilassa “odottaa tuotetta”. Vastaavasti “toimitettavissa, odottaa käsittelyä” tarkoittaa että kaikki tuotteet ovat varastollamme ja tilaus odottaa keräilyä, pakkaamista ja toimitusta.

    Meillä koottavien tietokoneiden kohdalla käsittelyn tiloja on vielä useampi, joten omistamme niille myöhemmin kokonaan oman postauksensa.


Kehitämme toimintojamme jatkuvasti, ja webmasterin to-do listalla onkin useita hyödyllisiä lisäominaisuuksia. Kirjoitamme näistä erikseen, kun saamme taas uusia toimintoja käyttöön helpottamaan asiointianne!