help_outline FAQ

Tilaukset

  • Miksi tilausvahvistusta ei tullut, vaikka tein tilauksen?
    Mikäli käytössäsi on ilmainen sähköpostiosoite (hotmail/jippii/luukku/suomi24), tilausvahvistus ja muut meiltä tulleet sähköpostiviestit ovat voineet eksyä roskapostin joukkoon. Mikäli viestiä roskapostin joukosta löydy, tarkista tilanne asiakaspalvelustamme!
  • Voinko muokata tilaustani jälkikäteen?
    Mikäli tilausta ei ole lähetetty, sitä voi vielä muokata. Tilauksia voi muokata käyttäjätilin hallinnasta, mikäli tilausta tehdessä olette olleet kirjautuneena sivustollemme ja tilaus ei ole ennakkomaksettu. Muissa tapauksissa tilauksen muokkaus onnistuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Muista kertoa tilausnumero!
  • Mitä tarkoittavat toimitusaika-arviot "ei vahvistettu" ja "tulossa"?
    "Ei vahvistettu" toimitusaika-arvoa merkitsee sitä, että tuote on loppu toimittajalta tai toimittaja ei välitä meillä sähköisesti varastosaldojaan emmekä muuten pysty antamaan arviota toimitusajasta. Mikäli tuotteella on kiire, näiden kohdalla kannattaa valita toinen tuote. "Tulossa" toimitusaika-arvio merkitsee, että olemme tilanneet tuotetta toimittajalta, mutta emme pysty ilmoittamaan näille tarkempaa toimitusaika-arviota.
  • Mitä teen jos tilaus ei ole tullut toimitusaika-arvion puitteissa?
    Mikäli tilausta ei kuulu toimitusaika-arvion puitteissa, jokin on luultavasti mennyt vikaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi!
  • Sain viestin, jonka mukaan tuotetta ei ole varastossa, viivästyykö toimitus – onko syytä huoleen?
    Asiakkaalle lähetetään aina automaattinen viesti, kun tuotetta ei löydy suoraan hyllystämme. Mikäli tuotteen toimitusaika-arvio on muu kuin "ei vahvistettu" tai "tulossa", ei ole syytä huoleen!
  • Kuinka nopeasti varastotuotteet lähetetään kun tilaus on tehty?
    Varastotuotteiden toimitusaika-arvio on 1-4 työpäivää tilauksesta, lähettämön ruuhkatilanteesta riippuen. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.
  • Voiko tilauksestani puuttuvat tuotteet jälkitoimittaa?
    Kyllä voi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asian tiimoilta! Huomioi kuitenkin, että Nettiluotto/Payport-tilauksia ei voida jälki toimittaa!
  • Voiko valmiita konepaketteja muuttaa?
    Kyllä voi, teemme myös custom-paketteja. Laita tarjouspyyntö haluttujen muutosten kera sähköpostiin asiakaspalvelu@jimms.fi

Maksaminen

  • Miksi en pysty ostamaan osamaksulla?
    Rekisteröityneet ja sisään kirjautuneet asiakkaamme voivat valita maksuvaihtoehdoksi osamaksun (Klarna). Mikäli tunnusta ei ole, rekisteröitykää ennen tilauksen tekemistä! Voit luoda tunnuksen tästä.
  • Voinko tilata tuotteita laskulla?
    Yksityishenkilöt eivät valitettavasti voi ostaa tuotteita laskulla. Yritykset voivat tehdä yritysmyynnin kanssa laskutussopimuksen ottamalla yhteyttä yritysmyynti@jimms.fi

Ongelmatilanteet

  • Tuotteeni on rikki tai se on lakannut toimimasta takuuajan sisällä, mitä teen?
    Täytä RMA-lomake tästä. Takuuosastomme ottaa yhteyttä lisätoimintaohjeiden kanssa.
  • Tarvitsen teknistä tukea, mitä teen?
    Takuutuotteiden ja tietokoneiden ulkopuolisissa asioissa neuvoo tekninen asiakaspalvelu ma - pe 10.00 - 16.00 numerossa 0600 303030 (1,51/min + mpm)
  • Miten teen reklamaation?
    Lähetä reklamaatiosi osoitteeseen asiakaspalvelu@jimms.fi. Pyrimme vastaamaan sinulle jo seuraavana arkipäivänä. Käsittelemme reklamaatiot vain kirjallisesti.
  • Apua! En löytänyt vastausta kysymykseeni, mitä teen?
    Ei hätää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse!

Sponsorointi

  • Voiko Jimm's sponsoroida pelitiimiämme?
    Pyyntöjä pelitiimien sponsoroimiseen eri tahoilta tulee viikoittain. Jimm’s valitsee sponsoroitavat kohteet neljä kertaa vuodessa (helmi-, touko-, elo-, ja marraskuussa). Valittavien kohteiden tulee tuoda Jimms:ille näkyvyyttä ja tämän vuoksi hakemuksen tulee olla hyvin perusteltu. Pyrimme vastaamaan valituille sponsorointikohteille kahden viikon kuluessa päätöskokouksesta. Hakemuksen sponsorointiin voit tehdä sähköisellä web-kaavakkeella tästä.
  • Meillä on lanit ensi viikonloppuna, voiko Jimm’s lainata meille laitteita lanien järjestämiseen?
    Valitettavasti tällä aikataululla emme voi lähteä mukaan. Mahdollisesta yhteistyöstä päätetään neljä kertaa vuodessa (helmi-, touko-, elo-, ja marraskuussa). Hakemuksen yhteistyöhön voit tehdä sähköisellä web-kaavakkeella tästä.

Muut

  • Mistä Luminor-kohussa on kyse?
    Jimm'sin keväällä mediassa olleeseen uutisointiin liityvä lausunto löytyy täältä.